måndag 1 september 2008

Back to work

Idag var det då dags att börja jobba.. Kan inte säga att jag sov så bra igår natt utan låg mest och tänkte på hur mitt nya liv ska bli med dagis och jobb och allt vad det innebär. Det var en konstig känsla att kliva av tåget i morse tillsammans med alla andra stressade på väg till jobbet. Är grymt glad att jag redan har jobbat på den butik jag ska vara på och känner de andra tjejerna, plus att en av mina närmsta vänner är en av mina nya jobbarkompis.
Jag har världens gulligaste och finaste man som skickade de vackra roserna på bilden eftersom det var min första dag på jobbet. Han visste att jag behövde lite TLC en sådan här dag, är grymt kär i den mannen.

1 kommentar:

Tobbe sa...

Jag tycker det hade räckt med ett presentkort.. herregud. :-)

Men visst, jag hade också diggat snubben om han skickade rosor till mig på mitt nya jobb.