söndag 31 augusti 2008

Söndags ångest x 1000

Imorgon börjar jag jobba... Det är inte att jag tycker att det ska bli tråkigt att jobba men jag kommer att sakna min lilla skorpa hur mycket som helst. Är ju liksom van vid att hänga med henne hela dagarna. Får se om det blir någon inskolning imorgon eftersom hela familjen fortfarande inte är speciellt kry. Om inte Ellas hosta blir bättre så blir det nog en tur till farbror doktorn imorgon.
Det blev ytterliggare en uppesittar natt igår efter att vi firat vår bröllopsdag hemma med mat och lyxig champagne, från 24 till 05,30 var jag vaken med Ella. Hon ville bara sova i min famn när jag satt upp, lite svårt att sova själv då.
Andreas och jag har sagt att vi skjuter på vårt 5 års firande till en helg när vi alla är friska och krya, känner att det är dags för att mamma och pappa får lite quality time tillsammans.

Inga kommentarer: