lördag 16 augusti 2008

Trollskog och grill

Ellas kompis Molly var på Trollskogen med sin mamma och pappa. Det var ett tag sedan jag och Tessan sågs nu när hon har börjat jobba igen så det var grymt kul att både småtjejerna och vi fick ses. Saknar Tessans och mina mysiga mammadagar när vi åkte på massa äventyr och bara hade det underbart.


Tjejerna tar en liten vätskekontroll och laddar upp batterierna inför mer lek.

Ella åker rutschkana!

På kvällen fick vi besök av min nygifta storebror och hans fru Linda. Så det blev lite skumpa och grill och sitta ute och mysa, det var ett tag sedan nu i allt regn.

Ella och Johan mumsar muffins.
The newlyweds.

Det var en supermysig kväll med massa god mat, dricka och trevligt sällskap. Ella var grymt glad att vi fick lite besök och snackade hela kvällen på nachos och oliver, tror inte att hon tyckte att det kunde bli mycket bättre. Jag hoppas vi kommer att ses oftare nu när även min storebror ska styra sitt flyttlass till Stockholm!

Inga kommentarer: