lördag 30 augusti 2008

Anniversary

Ella gillade frukosten som jag hade fixat till Andreas, bacon med äggröra, pannkakor med lönnsirap och blåbärsmuffins. Tror Ella gillade mina muffins bäst. Tur att hon har blivit en liten badapa eftersom hon hade blåbär överallt.

De här fina träskorna från Hasbeens fick jag av min man på vår 5 åriga bröllopsdag. 5 år är träbröllop så han hade verkligen hittat rätt present. Längtar tills det blir varmt igen så att jag kan använda dem, kanske i Thailand? Har lite dåligt samvete att jag inte har hunnit hitta någon fin present till min hubby nu när både jag och Ella har varit sjuka. Men den som väntar på något gott...
Det blir ingen utgång ikväll eftersom vi känner oss så skruttiga, vi får ta det en annan dag istället. Och tur var kanske det eftersom våra kära vänner som skulle vara barnvakt också har en sjuk liten skorpa, stackars lilla Sigrid.

Inga kommentarer: