onsdag 20 augusti 2008

Rådsparken x 2


Dagens outfit - jeans, skinnjacka - H&M, tröja - mini rodini.

Nu när Andreas har börjat jobba igen, supertrist, så har jag och Ella hängt i Rådsparken en hel del. Allt för att hålla min lilla skorpa på gott humör. Tror att hon har vant sig vid att få uppmärksamhet från två föräldrar hela tiden så jag känner att jag får svårt att räcka till för att hålla henne nöjd... Allt tar så sjukt mycket längre tid nu när man inte har någon att underhålla Ella när man ska göra ordning sig, duscha och curla väskan. Har glömt hur det var innan jag och Andreas var lediga hela sommaren ihop. Men jag är väl bara lite ringrostig får vi hoppas!!


Tuwa blev ledsen när hon inte fick ta av sig skorna...

Jag och Ella träffade Tuwa och hennes mamma Pernilla och hängde lite, skönt att ha någon annan vuxen att prata med när Ella springer runt som en illbatting. Tuwa hade blivit en riktig tjej på de månader i sommar som vi inte har setts.

Men glad när hon fick bulle, mums!!
Längtar tills imorgon när öppnis öppnar igen!! Ska bli skönt att hänga där de sista veckorna innan Ella börjar dagis.

1 kommentar:

Andreas sa...

Vilken skön min Ella har. Hon ser helt oförstående ut till varför Tuwa är ledsen. Saknar er massor!