torsdag 28 augusti 2008

Sushi tjuv

Det bor en liten sushi tjuv i vårt hus. En 80 cm lång liten snorig skorpa som går vid namnet Ella. Idag när Andreas kom hem med lite smarrig sussie till mig så fick jag dela med mig till en liten tjej som helt själv försåg sig med bitar från min tallrik. Hon försökte även att precis som jag äta med pinnar men det var mindre lyckat.. Tror att vi får beställa extra bitar sussie nästa gång.

Känner mig lite som en dålig mamma idag, Andreas och Ella har varit hemma hos sina föräldrar idag så att jag kan både kurera mig och vila lite. De ska tom sova där!! Andra gången som jag ska sova utan Ella. Förra gången var när jag hade lite tjejmiddag när jag fyllde år, så vi var uppe sent och både pratade och sjöng singstar och kom i säng sent. Då ammade jag fortfarande så jag hade sjukt svårt att sova när jag förvandlades till en mjölk Dolly Parton under natten. Jag hoppas att jag får sova mer den här natten än de tre timmarna jag sov då. men jag har ändå dåligt samvete, alltid detta samvete.

Inga kommentarer: