måndag 18 augusti 2008

Bröllop

Äntligen var det dags för ett bröllop. Det sista vi var bjudna på blev det inte att vi kunde gå på eftersom det var samma dag som vår lilla underbara Ella föddes.
Mallan hade fixat mitt hår!! Kände mig jättefin, tänk om jag också kunde fixa håret så fint.


Bröllopet var i Söderköping i Skönberga kyrka. Anna och Roger på väg in i kyrkan, de sista minuterna som singlar..
Jag och Anna, eller som vi brukar kalla henne Norpan har känt varandra sedan vi var 4 år, bodde grannar tills vi var 12 och gick i samma klass till 9:an. Vi har upplevt det mesta tillsammans genom åren, hoppas det kommer att fortsätta nu när hon bor i Sverige.

Jonas och Vickan, kanske är det deras bröllop som vi får gå på nästa gång?


Istället för en Ella outfit så blir det en Sofia, klänning, spetstights, kavaj - H&M, skor - lånade från min kära Tess som gifter sig nästa vecka i Sorrento, önskar att vi kunde ha följt med.

Hela bröllopssällskapet, Anna och Roger Andresson och brudtärnan med samma namn, Anna Andersson och brudnäbben Filippa Andersson framför bilen.

Bröllopsvalsen, innan partyt drar igång till tonerna av Debbie o Lasse. Lite trist att Lasse var ganska otrevlig när man ville önska en låt och inte bara höra en massa "tryckare".

Ett glatt tjej gäng med drinkar, jag , Anna och Carra.

Bröllopstårtan.

The newlyweds släpper loss på dansgolvet.

Jag och Jonas, en av mina äldsta vänner även om de flesta tror vi är syskon.

Det var ett grymt roligt bröllop mycket tack vare det trevliga sällskapet. Åt till och med struts.. och gillade det!! Älskar att gå på bröllop och få klä upp sig, önskar att det är någon annan av våra vänner som ska get hitched. Jag och Andreas har snart varit gifta i 5 år. Det har gått grymt fort, hoppas det blir många fler år.

Inga kommentarer: