måndag 8 september 2008

Monday bloody monday

Kände redan igår kväll att helgen var alldeles för kort och av någon konstig anledning infann sig den känslan imorse också när jag vaknade. Att det är grått och regnar ute gör det hela inte bättre, känns som om att när vädret är så här tråkigt så skulle man få stanna hemma och få betalt för att ligga i soffan och titta på film och käka småsmarr.
Saknar Ella när jag är på jobbet och önskade att jag kunde spionera på hur det går på dagis och se hur hon har det. Jag vet att hon antagligen har det hur kul som helst men det är klart att det känns konstigt när man har varit hemma med henne i över ett år 24-7 till att bara träffa henne 3 timmar per dag.. Längtar redan till helgen så jag kan hänga med min familj och förhoppningsvis är vi då alla friska efter vår sega långdragna förkylningar.

Inga kommentarer: