fredag 12 september 2008

Fredagsmys


Popcornkalas

Äntligen är fredag här!! Jag och Andreas hämtade tillsammans Ella på dagis idag, hon satt och åt lite mellis ute i solen och var glad men när hon såg oss så började hon storgråta och ville komma upp i famnen. Tror det blev för mycket att både mamma och pappa kom, jag tolkar det som hon blev så glad att hon inte visste vad hon skulle göra...
Jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre imorgon när Kolmården äventyret börjar med Ellas dagis. Är fortfarande sjukt förkyld och har nu också börjat hosta, min tredje vecka som sjuk. Undra vad jag ska behöva göra för att bli frisk, kanske det som min mamma sa när jag var liten att hon skulle dra mig genom en ihålig ek.. Jag som skulle börja mitt nyttiga liv och börja träna och bli fit inför vår resa i mars. Men jag lever på hoppet att jag ska bli frisk så snart som möjligt.
Känns som alla är sjuka nu, vi skulle ha haft familjen A på middag ikväll men deras lilla skorpa hade fått ögoninflammation, trist tycker jag hade sett fram emot att träffa dem. Men med lite tur så ses vi en sväng på söndag.
Ska bli jättespännande och se hur Ella kommer tycka om alla djuren och åka buss, bara synd att vi måste ställa klockan imorgon också, är lite trött på att gå upp kl 5.30 varje morgon. Och den här veckan har Ella vaknat runt halv 2 till 2 och hon har kommit över i vår säng så då har jag inte kunnat somna om efter det. Undra om det är någon som skulle vilja bjuda en förkyld och skruttig mamma på en spaweekend???

Inga kommentarer: