onsdag 17 september 2008

Snart helg

Tycker att det är grymt skönt att det snart är helg, bara synd att det inte är fredag imorgon..
Har haft en dag där jag kände mig som om jag inte hade någon energi alls så jag var tvungen att synda... Köpte massa småsmarr på fikat och tryckte i mig men efteråt ångrade jag mig och mådde lite illa, tror att jag OD på socker.
Vaknade i natt av att min lilla skorpa satt i sängen och ropade mamma, när jag kom in och skulle hämta henne så hade hon kräkts ner hela sig och sängen. Hon sov resten av natten på mitt bröst. Ringde vårdguiden när det hände igen ikväll, de sa att de var vanligt när småbarn har varit förkylda och så att de kräks upp slem, låter läskigt men jag är glad att det inte var något farligt. Önskar verkligen att Ella kunde prata så hon kunde säga om hon mår dåligt.
Fick en jättefin present av min fina svärmor idag, ett presentkort på en liten spa dag, en valfri kroppsbehandling och en ansiktsbehandling. Det ska bli härligt att få bli lite ompysslad!!

Inga kommentarer: