söndag 7 september 2008

Kalas x 2

Vi började med att åka en sväng till Skärholmen som hade nyöppning. Målet var att hitta lite kläder till mig som har börjat jobba och inser att de kläder som jag har haft när jag har hängt på öppnis och i rådsparken inte änns så heta längre. Har inte fokuserat så mycket på min garderob utan mer på Ellas..
Det blev ett litet stopp i vid Snättringe skolan så Ella fick leka av sig lite.



Senare var vi bjudna hem till Andreas mamma och pappa på lite födelsedagsmiddag eftersom Rosie fyllde år i veckan. Förrätten var egenkokta kräftor, mums...

Varmrätten var musig oxfilé och en potatiskaka fylld med kapris, soltorkade tomater, kronärtskocka och chevre. Det var grymt gott och jag var inte ensam om att tycka det.

Ella rensar farmors tallrik..

Inga kommentarer: