söndag 26 oktober 2008

Reimers o lite fest

Gick hem från jobbet igår, kände att jag hade jordens förkylning på gång så tog en sväng förbi apoteket och handlade medicin för 300:-. Köpte både treo, esberitox och berocca och började knapra tabletter. Tror att de hjälpte för när jag vaknade i morse hade jag i alla fall ingen feber eller kände mig förkyld så någon nytta hade det nog gjort.
Det kanske inte var det bästa att gå och träna men hade svårt att hålla mig... Efter träningen åkte jag till Reimersholme för att hälsa på Peter, Johanna och Lydia. Andreas och Ella var redan där och hade hängt med dem sedan morgonen och varit på Nitty Grittys utförsäljning, Tyvärr kunde inte Andreas köpa något eftersom en liten skorpa inte ville att han skulle prova kläder.
Vi fick jättegod lunch hos familjen V, soppa och sedan en pannkakastårta som efterrätt!!
Ella kändes som hon var stora damen om man jämförde mot lilla Lydia som bara är 6 månader. Man kan lugnt säga att Peter och Johanna fick se vad de behövde ändra på för att barnsäkra deras lägenhet.. Ella tyckte om att fingra på alla deras fina saker..
Vi fick ett presentkort på Åhléns som tack för att de fått låna massa barnsaker av oss, jättesnällt!!
På kvällen var det dags för lite höstfest hemma hos Rikard och Emma. Ella somnade kl 16 o sov till halv 8 så vi fick köra på den gamla klassikern fint folk kommer alltid sent...
Det var en trevlig fest med massa gott, Ella mumsade på chips och snittar hela kvällen tills hon somnade i Rikards o Emmas sovrum.

Inga kommentarer: