onsdag 22 oktober 2008

Bullmorsa

Den här fina saltskålen hittade jag på Lagerhaus när jag var på jakt efter muffinsformar i guld till Tess bröllopsfest. Tyvärr fanns det inga fina formar.. Men jag ska nog hitta några fina som jag ska fylla med goda chokladmuffins i helgen. Sedan blir det mumsig topping på också..


Kände att den här tröjan passade ganska bra till Ella...
Har utökat mina tre träningspass i veckan med ett till, bodypump. Gissa om jag har träningsvärk.. Såg ut som en invalid när jag försökte ta mig ner för trappen till jobbet, hade den inte varit så brant hade jag nog rullat istället.
Jag har blivit sjukt huslig, igår gjorde jag inte bara en ugnspannkaka som Andreas kunde ha till matlåda utan även en kladdkaka a´la Leila. Den tog jag med till jobbet och bjöd mina kära arbetskamrater på. Älskar verkligen att baka, men som tur är tycker jag att det är roligare att baka än att äta, annars hade jag nog varit ännu rundare...



Inga kommentarer: