onsdag 29 oktober 2008

5 års firande

I söndagsmorse när jag kom ner från sovrummet så stod det på vår lilla giffeltavla - Grattis på 5 årsdagen. Packa mammas kappsäck om 90 minuter åker vi. Så efter lite frukost och packning så åkte vi och lämnade skorpan hos farmor innan vi åkte vidare till söder. Vi tog en sväng i skrapan. och hittade en fin present till Ida o Mattias lilla skorpa. Var också på barnbutiken och köpte nya nappflaskor till Ella som är fria från det läskiga ämnet, Bisfenol A. Tycker nog att när man har köpt dyra nappflaskor som Dr browns så borde man kunna få lämna tillbaka dem o få pengarna tillbaka. Köpte också en underbar parfym till mig, Marc Jacobs, Daisy!! Luktar sjukt gott men är väldigt dyr...
Vi fyndade också ett nytt regnställ till Ella.


Och ett par vinterskor med gortex från viking...

Vårat underbara rum som vi sov på!!
Vi käkade brunch på Rival, inte världens bästa brunch men ett grymt mysigt ställe. Det kändes grymt konstigt att inte ha skorpan med sig. Efter brunchen så drog vi in till stan en sväng och bara gick och myste och tittade lite i affärer.

Efter en helt underbar dag med massa mys bara jag och Andreas så köpte vi med oss sushi till rummet och hyrde dvd:s och bara tog det lugnt på rummet. Det var konstigt att bara vara jag och Andreas en heldag utan Ella, konstigt nog så även fast de var en helt underbar dag så saknade jag min lilla skorpa...
Firadet slutade inte förrän morgonen efter, Andreas hade pratat med mitt jobb så jag fick komma när jag ville. Så vi kunde njuta av den härliga hotellfrukosten!! Måste säga att Andreas är världens gulligaste och romantiska man!!




Inga kommentarer: