onsdag 15 oktober 2008

Dålig mamma

Det är verkligen svårt att få tiden att räcka till, jobba, träffa skorpan och Andreas, träffa vänner och träna. Känns inte som timmarna på dygnet räcker till allt...
Idag har jag inte träffat skorpan alls eftersom jag för en gång skull träffade en kompis och fikade efter jobbet. Det var grymt mysigt att träffa Natalie o bara sitta o prata bara vi två.
Men det som var trist var ju att jag inte fick mysa med min lilla tjej alls, vet inte hur man ska få ihop den ekvationen med att få vara Sofia lite med sina vänner men ändå inte känna sig som en dålig mamma som inte träffar sin skorpa på en hel lång dag...

1 kommentar:

Martina sa...

Jag tror att om du skapar tid åt Sofia så blir du automtiskt en bättre mamma än om du bara skulle prioritera din skorpa. Åtminstone hjälper det mig när jag försöker skramla tid åt Martina.