söndag 30 november 2008

Thai + Julmat

Majken!!
Vi hann att äta lunch med en av mina allra närmaste vänner och hennes familj.
Ella och Majken är "kusiner", eftersom varken jag eller Mia har några systrar och vi båda alltid har velat bli mostrar. Det låter liksom så himla mycket snällare än faster, så då bestämde vi att bli mostrar åt varandras barn, visst kan man se likheten mellan Ella och Majken??..
Som tur är ska hela familjen Sas snart komma och hälsa på i Stockholm eftersom vi bara hann att ses en timme. Önskar verkligen att Mia bodde granne med oss, tänk om vi kunde hänga när vi ville och så där spontant som man gör när man kommer från en liten småstad som vi.. Man kan ju drömma och hoppas, vem vet..
Filip, Ella och Angelina är lite konfunderade..
Här hemma var vi bjudna till familjen Holmgren på lite julmat. Jag och Fivi gick i samma mammagrupp och nu går Ella och Angelina på samma dagis. Även Cissi med hennes familj var där. Det var verkligen jättekul att ses eftersom det var alldeles för länge sedan. Bestämde att vi snart skulle hitta på något igen.
Vi hade köpt mat från Flottsbro, förutom jag som hade köpt med mig sushi, är inte så förtjust i julmat.
Teletubbies makt..
Tyvärr fick kvällen ett abrupt slut eftersom Ella blev dålig och vi fick gå hem.. Lite trist men den som det är mest synd om är lilla skorpan..

Inga kommentarer: