söndag 9 november 2008

Mys hos familjen A


Skorpan på pyjamasparty!
Efter att ha tränat lite och varit en sväng i Huddinge centrum bar det av till familjen Appehl på lite middag. Känns som det är vår tur att bjuda igen nu... Fick först smaka på Blossa -08 som lite fördrink, måste ändå säga att även om blåbär var god så är fortfarande min favorit vinteräpple. Vi blev så klart bjudna på en utsökt middag och massa gott vin. Tjejerna hade lite pyjamasparty och sprang och lekte i sina fina nattlinnen. De var så gulliga när de sprang och jagade varandra.


En till liten skorpa i sitt nya fina nattlinne.
Martina hade precis kommit hem från Miami och var supersnäll och hade köpt smink åt mig på taxfreen.
Är lite avis på henne att hon varit i USA och undrar när vi ska åka.. Men det är klart att det är roligare att åka med familjen än att åka på konferens med jobbet, skulle sakna skorpan sjukt mycket att vara borta från henne om jag åkte iväg på bygge med jobbet. Är inte riktigt mogen för det än även om det skulle vara kul, tror jag får vänta lite till innan jag säger att jag är sugen på att åka iväg...
Det var en supertrevlig kväll och jag hoppas det kommer många fler sådana framöver men nästa gång är vi hemma hos oss så vi inte får skämmas...

Inga kommentarer: