söndag 16 november 2008

Antioxidanter

Fick en fin present av Andreas mamma, en påse full med nötter, choklad och frukt som är fulla med antioxidanter som man behöver när man ska bygga upp sitt immunförvar. Hon är världens snällaste!

Tog en liten utflykt idag till Flottsbrobrunch som Andreas mamma bjöd oss på. Var kanske inte den bästa dagen att äta buffé på med tanke att jag fortfarande är sjuk. Kände mig som Håkan, Sunes lillebror som på julbordet bara äter potatis fast hans pappa betalat en massa o vill att han ska äta dyra saker( från julkalendern för 100 år sedan).
Men det var grymt skönt att komma ut från vårat hem o se lite människor, även om jag då fick känna att jag verkligen inte är frisk än eftersom jag blev helt slut av att gå fram o tillbaka från bilen o bara sitta o äta lite. Ska vara hemma imorgon också, hoppas bara att tabletterna ska kicka in ordentligt tills dess, de har börjat göra ont i bihålorna igen så jag känner mig lite ledsen, trodde på läkaren som träffade mig i 5 sekunder som sa att jag skulle känna mig frisk på måndag.

Inga kommentarer: