lördag 1 november 2008

Bröllopsfest

Igår var vi på Tess och Damirs bröllopsfest i Sumpan. Det var dit jag hade bakat alla muffins. Tyvärr kände jag mig inte på topp men lite Treo funkar i det flesta lägen.
Det var en supertrevlig fest och bruden och brudgummen var vackrast på stället. Var lite dålig på att fota så tyvärr finns det inga bildbevis. Men jag ger er mitt ord att så var fallet.
Damirs arbetskamrater framförde en omgjord version på Främling och hade även en liten schlagertävling för brudparet där de kunde vinna pengar till ytterligare en bröllopsresa. Fick lite dåligt samvete att vi på H&M inte hade hittat på något men jag hoppas de vet i alla fall hur mycket vi tycker om dem och hur glada vi är att de gift sig.
Måste säga att det var ett par som jag blev förvånad över när de gick upp på scenen som poliser i sina korvbrödmössor. Skenet kan bedra.
Vi hade världens tur som både hade barnvakt till Ella och att Micke, Andreas lillebror både skjutsade och hämtade oss...
Det var grymt kul för ett par förortsföräldrar att gå på fest och både dricka lite goda drinkar och dansa lite, me like!!


Inga kommentarer: