söndag 30 november 2008

Peking Surprise!

Vi tog en tur till Norrköping i helgen för att vara med på en av mina äldsta vänner, Jonas, överraskningsfest. Vickan hans tjej hade fixat allt med mat och vin och en massa vänner, det är alltid lika kul att träffa alla.

Fick också träffa Ida och Mattias lilla dotter, världens sötaste Alva.

B-boy Jonas och hans tjej Vickan som ordnat hela kalaset.

Tog lite beslag på guldklimpen, eftersom jag inte vet när vi ses igen. Tror hon trivdes ganska bra hos mig..
Kan inte fatta att Ella har varit lika liten som Alva, man glömmer sjukt fort. Känner att jag verkligen vill ha fler barn, men inte riktigt än..
Det var en lyckad fest, som det alltid brukar vara när vi åker hemåt.
Känner att vi snart måste ta en tur till Peking igen så jag får träffa alla jag vill lite mer men undrar bara när jag ska få tid över, det känns som varje helg är uppbokad fram till nyår..

Inga kommentarer: