tisdag 3 februari 2009

V.A.B - WEEKS

Vi är precis inne på vår andra vabb vecka.. Förra veckan började med att Andreas åkte på jouren på dagis eftersom flera "fröknar" var sjuka. Dagen efter så var Ella sjuk precis som 18 andra barn på dagis.. Så veckan har varit full med snor, host o hög feber..
Ski bum...

En snorig skorpas nya"tuffa" kläder..

Ett monster på rymmen..

Sick hair day..

Mat man vill ha när man känner sig liten..

Efter att ha vari lite piggare en dag så började tyvärr febern om igen i söndagsnatt... Så nu är vi inne på vår andra vecka av vabb.. Ella har fått öroninflammation, stackars skorpan. Tycker så synd om henne. Nu förstår jag varför hon har skrikit så, det gör ju grymt ont!!
Så självklart var jag tvungen att köpa lite "pick me up" saker till Ella, köpte till och med en leksaksratt som låter något grymt men vad gör det om skorpan är glad. Det blev också en ny film - Det bästa från PINGU... Kände att jag inte klarade av att se Tomas Tåget en enda gång till...

Andreas "Günther"... Innan moppemuschen åkte bort igen...


Mat enligt Ella, en macka med ketchup på, för att få en glad skorpa i några minuter så what Ella wants Ella gets...Har snöat in på lite navy saker till våren till Ella, som den här gulliga kjolen från Katvig och

Det här lilla sailorkittet från H&M..
Så jag har inte varit direkt aktiv i mitt bloggande på sistone, men jag hoppas att skorpan snart blir riktigt frisk och att allt går tillbaka till vanlig ordning igen..

Inga kommentarer: