lördag 7 februari 2009

Föräldrarledig!!

Idag, fredag har jag o lilla skorpan varit lediga från jobb och dagis. Tråkigt för mig var bara att jag vaknade redan kl 7 medans skorpan sov till 9... Typiskt att man inte ska kunna sova när man får...

Jag tror att de som har gjort både Teletubbies och In the night garden sänder ut subliminala signaler till barn eftersom Ella blir som den lilla flickan Poltergeist så fort hon ser det, ganska scary..

Ella och jag tog en liten tur till världens metropol Huddinge Centrum..


På vägen hem blev det ett litet lekstopp i blöta Rådsparken.

Ellas äventyr fortsatte hemma hos hennes underbara farmor medans mina tog mig in till Reimers för att träffa finaste Anna. Det var skönt att komma bort lite hemifrån efter allt snorigt vabbande. Vi åt god mat, drack gott vin, lyssnade på musik och bara pratade halva natten. Nästa gång kanske det blir lite singstar också...

Inga kommentarer: