onsdag 25 februari 2009

Nyckelbarn

Kan inte fatta att jag snart ska åka till Moskva och vara utan skorpan i 12 dagar!! Känner att det kommer att bli sjukt jobbigt. När tjejerna på jobbet frågar om jag har resfeber kan jag knappt hålla mig för gråt, undrar verkligen om jag klarar det här..
Tiden den här veckan har gått hur fort som helst och det känns som om jag hatr tusen saker att göra. Så luncherna har gått åt till att hitta en massa presenter den här veckan, Ella ska på Astrids 2 års kalas på söndag och på lördag ska vi på bröllopsfest. Hoppas att de kommer gilla sakerna jag har hittat, skulle gärna kunna tänka mig att få dem själv.
Önskar att jag hade mer tid att träffa alla mina vänner också eftersom jag ska vara borta nästan hela mars. Får ta det när jag kommer hem i april istället..

Inga kommentarer: