fredag 13 februari 2009

After Ski

Ella värmde upp med lite musik innan vi åkte till Flottsbro för lite skidåkning o after ski. Vet inte riktigt vad jag tycker om Ellas musiksmak... förra veckan i melodifestivalen så rörde hon inte en fena förrän Alcazar började sjunga, då blev det fart på lilla skorpan. Kanske är min dotter en schlagerfantast med smak som skulle göra min kära vän Tess stolt..
Farmor o Ella kollar in pistmaskinen..

Ella gillade även att trycka ansiktet lite mot rutan..


Efter att inte ha stått på ett par skidor på mer än 2 år så var jag lite nervös när vi åkte upp i liften, tänk om jag hade glömt hur man gjorde... Men som tur var hade jag inte det och det var grymt kul att åka skidor igen. Önskar att vi skulle åka till fjällen men tror det blir svårt att klämma in eftersom jag snart är bortrest en månad..

Ellas snackattack på after skin.
Ella och farmor kör en lady o lufsen med salta pinnar.

Inga kommentarer: