fredag 19 december 2008

Ludvig 3 år!!

På fredagen så styrde vi vår lilla bil mot gröndal för att fira min brors barn Ludvigs 3 årsdag, lite i efterskott. Han fick det här fina paketet från BRIO, önskar lite att jag också kunde få en julklapp därifrån eftersom paketet ser så fint ut!!
En nyvaken Ludvig öppnar lite paket.

Födelsedagsbarnet!!

Undraom inte tomten måste köpa en gunghäst till Ella??

Fredagsmys..

Ella rumlar runt bland Ludvigs alla leksaker.

Vi måste också skaffa gran snart så jag får lite julstämning.

Kusinerna äter snacks och spelar lite fiskspel.

Andreas är sagotant.

Det var alldeles för länge sedan som vi träffade min bror och Cathinka. Förut hann vi ses nästan varje vecka på lite söndagsmiddag, kanske en tradition som vi ska återinföra?? Det hoppas jag!!

Inga kommentarer: