söndag 14 december 2008

Jajja 3-5

Helgen gick i kalasets tema, jag och Ella var på lite födelsedagsfest hos Veronica i lördags. Hon hade lagat en massa goda pajer: västerbotten, tomat o mozarella, ost o skinka, taco oche en underbar med rostade grönsaker och pesto. Det var verkligen supergott allt så jag tycker synd om Andreas som låg hemma sjuk och missade allt det goda.
Ella körde den gamla tricket som jag många gånger i yngre dagar provat, mysa/sova under bordet.

Ella dansade även till Brittan Spears nya skiva, tyvärr, tror jag måste ta ett snack med henne om musiksmak...
Det var trevligt att träffa Veronica och Andy, det var alldeles för länge sedan.
Kvällen fortsatte med ett besök hos min kära vän Anna och ännu mer god mat och en massa vin, önskar att dygnet hade fler timmar eller helgen fler dagar så jag hann att träffa alla jag ville, undrar vem jag kan prata med som kan ordna det...



Inga kommentarer: