lördag 20 december 2008

Boxertur

Ella i min gamla 70-tals jacka som min mamma sytt till mig. Jag är glad att min mamma har sparat massa av mina gamla kläder och leksaker.
Min gamla dockvagn som Ella numera kör omkring med här i huset, visst är den fin??

Vår Boxer gick sönder och vi kände väl att julen är väl inte riktigt rätt tid att vara utan TV så vi tog en tur för att ge oss på jakt efter en ny, men medans vi mumsade lite Mc´dnalds hann elbutikerna att stänga, tyvärr. Gissa om Ella gillar ketchup...

Så vi tog istället ett litet stopp på IKEA för att handla lite julsaker till hemmet, men jag hittade inget jag gillade. Men självklart kom vi inte tomhänta därifrån..
Om Ella hade fått bestämma så skulle vi köpt varenda gossedjur på barnavdelningen.

Ellas nya cruiser!

Inga kommentarer: