söndag 20 december 2009

Tapetsöndag

Medans min bror skulle lära mig att tapetsera så lekte Ella, Ludvig och Cathinka i snön.


Cathinka var byggledaren när snögubben skulle göras av pudersnö.. Som tur var kom byggledaren på den lysande idén att använda vatten för att kunna få ihop snön.

Ella och Cathinka och en början till snögubbe.

Ella gillade att leka i snön som kanske syns..

Den fina snögubben!!

Efter en crashcourse i tapetsering och hjälp av min kära bror Henrik kan jag nu också tapetsera. Var inte den lättaste tapeten att börja med eftersom det var mönsterpassning och tusen olika vinklar och vrår i vår kök. Min bror sa att han såg det som ett personligt nederlag om inte tre rullar räckte, och ni kanske kan gissa att det tyvärr inte gjorde det... Så fler bilder av hela köket kommer senare.

Inga kommentarer: