torsdag 24 december 2009

God Jul

Ellas julaftonsmorgon började med paket från både "mammor" Rosie och "mammor" Siv.


Hon hjälpte även till att städa inför att alla gästerna skulle komma.

Jag bakade lite pepparkaksmuffins med vitchokladfrosting till efterrätt.

Ella läste lite Miffy för sin kusin Esther.

Vi hade knytis på jul och det här blev ett av mina bidrag, jansson.

En del av julbordet..

Kramkalas.

Det var fullt hus hemma hos oss, med min mamma, Siv och båda mina bröder, Johan och Henrik och deras respektive Linda och Cathinka, plus deras barn Esther och Ludvig. Andreas föräldrar, Rosie och Kenneth och lillebror Micke. Andreas mormor och morfar, Elin och Carl Eric var också här förutom vi. Det var mysigt att ha alla här hemma.

Ella och Ludvig spanar efter tomten.

Tomten.

Två överlyckliga..

Alla julklappar som bara var till 3 barn..

Farbror Micke hjälper Ella göra halsband.

Våran lilla tomte och snögubbe önskar också alla god jul!!

2 kommentarer:

Tobbe sa...

Tomten har ju klippt sig i page... Synd att han jag inte var hemma när han hälsade på här. Då skulle jag kramat om honom. Vuxna män med page är ju bara att krama!

Anna sa...

vad härliga kusinbilder och vad superfint det blev med tapeten! jag saknar mitt paradis...