fredag 25 december 2009

Ella till kassa 3

Ella fick en kassapparat av min mamma i julklapp och det blev en riktig favorit så så hela juldagen vi fick höra hur Ella ropade på sig själv till kassa 3 i mikrofonen..


En annan favorit blev pippihuset som hon fick av oss.
Och i pippiservisen som hon fick av Rosie, Kenneth och Micke har Ella redan bjudit på många koppar låtsaskaffe..


Jag fick fina muffinsformar av Micke i julkapp.

Som jag var tvungen att pröva direkt... Kanske lite svårt att se att det är tomtar, julgranar och snögubbar men fina ändå.

Formen som såg ut som hjärtan var lite lättare att se när de var klara, jag gjorde chokladcupcakes med vit hackad choklad i och med vit chokladfrosting på. De ska jag ha med mig till mina fönstertjejer när vi jobbar på annandagen så vi kan fika på något gott.

Av Andreas föräldrar fick jag två fina bakböcker med massa recept jag måste pröva.

Glömde lägga upp en bild på vår stora julgran.. kommer bli en riktigt stor fest när det blir julgransplundring..

Inga kommentarer: