lördag 4 april 2009

Москва del 2 Shopping

Чебурашка - eller som den heter i Sverige Drutten, Ellas nya favorit så både sjunger och pratar på ryska.
Internet har inte direkt funnits så lätt att tillgå på mina två resor.. I Moskva var det dyrt som bara den och jag jobbade nästan jämt och hade ingen tid över att blogga. I Thailand var uppkopplingen så grymt långsamt att det inte gick att ladda upp så mycket bilder som jag ville på ett inlägg.. Så nu försöker jag komma ifatt lite...


Matrjósjker som jag fyllde min resväska med både som presenter men jag måste erkänna att ganska många har stannat kvar hemma hos mig...

Lite fina t-shirtar till Ella.


Den fina vippdockan köpte jag också till Ella. Önskar att jag hade hittat mer gamla ryska leksaker men tyvärr inte, gillar de här gamla kitschiga sakerna.

1 kommentar:

Rose-Marie sa...

Äntligen, vad Wiel och jag har väntat på uppdateringarna!
Kramar
Rosie