onsdag 10 februari 2010

Januari i bilder..

Två tjejer redo to hit the sloops..

Nya Stenmark??

Tobbe och Sigge susade ner för barnbacken.

Frusna tjejer som väntar på mat.

Korv..

Tyvärr var det lite för kallt för alla våra små tjejer så det blev inte så mycket skidåkning, utan mer fika och det är ju inte fel det heller..

Jag och Ella har haft Sara och Filip på lite afterdagis det var supermysigt.

Och en av mina nära vänner Tess fick en liten dotter, Vanessa så självklart bakade jag lite.. Nutella fyllda choklad cupcakes.

Med rosa frosting, smaksatt med vitchoklad.

Ella hjälpte gärna Tess att öppna Vanessas presenter..

Söta Vanessa.

Min kära vän Jennie fyllde år och hon hade önskat sig kanelbullar med inspritsad vaniljkräm så självklart fick hon det.

Ella "Ziggy Stradust" sminkade sig själv..

Och fick en liten klippning hos salong Mallan.

Så här fin blev den klippningen!!

Salong Mallan klipper inte bara utan fixar också fint nagellack till små skorpor.

Filip fyllde 3 år och fick en Elias båt av Ella som jag tror gick hem.

Kalaslek.

Tessan hade bakat underbart fina lejoncupcakes till Filip.

Och goda semlecupcakes.. mums!

Ella och Molly lekte Lady och Lufsen med en godisrem, så söta.

Vi tog en tripp till The English Shop för att hitta lite cupcake saker men tyvärr blev det bara lite frostingfärger och ett Dora cupcakeset.
Så hemma bakade jag och Ella de små cupcakesen.

De små mästerverken..

Hela januari var fylld med snö, snö och åter snö... Längtar efter värmen nu..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lady och Lufsen var för söta!

Mollysmum sa...

...du får komma hit och göra lite blommor att dekorera cupcaksen med honey! ...förra kommentaren var från mog också... Kram