lördag 20 februari 2010

Dockteater, kalas och middag


Borde kanske ha anat oråd när man fick låna sådana här sockar på dockteatern. Vi skulle tillsammans med bonusfamiljen Appehl och Angelina, Fivi och Daniel se "Mamman och den vilda bebin".
Tjejerna diskuterar teatern efteråt. Tur att Ella gillade teatern för jag var av en helt annan uppfattning. Tror att det var bland det hemskaste jag någonsin sett och dessutom betalt pengar för..  Nästa gång tror jag att någon annan får följa med..
Ella äter pomme och köttbullar med pinnar på kina restaurangen där vi gick efter traumaföreställningen.

Sen var det dags för kalas hos lilla Esther, min bror Johans dotter som fyllde ett år.

Efter kalaset blev vi hämtade till middag hos bonusfamiljen Appehl där jag fick ett stort paket. Som tjejerna hjälpte mig att öppna.
Jag fick massa fina saker på temat baka.

Tjejerna busade som vanligt. Och vi fick god mat och grymt trevligt sällskap som alltid. Kände åter igen att jag önskade att det fanns någon form av vuxenvagn som jag kunde bli hemdragen i när vi skulle ge oss ut i snöstormen..

Inga kommentarer: