torsdag 29 oktober 2009

Anna ♥ Petter

Kommer inte riktigt överrens med Bloggers bildredigering så efter att råka radera min "outfit" som låg bland de sista bilderna var det antigen att börja om från början eller lägga min bild först så...

Jag hade fått äran att baka till Anna och Petters bröllop, lite cupcakes i olika färger och smaker. Eftersom temat på inbjudan gick i vit, orange och svart så gjorde jag cupcakesen i samma färger. Formarna matchde Annas klänning som var vit med svarta prickar.

Fyra sådana här blev det med cupcakes tillslut, de med orange frosting var blåbär.

De vita var citronmaräng...

Och de svarta choklad gånger 2..

De vackra brudparet anländer i cykeltaxi.

Fina Anna o Petter.

Lusthuset på Reimersholme där Anna o Petter blev man o fru.

♥♥♥

Newlyweds.

♥Kärlek♥

Skål!!

Som bordsplacering hade de foton på alla, rolig o bra idé.

Fina brudparet!!

Gjorde en liten överraskningstårta, med samma mönster som brudens klänning. Brudparet är från min och Andreas bröllopstårta som vi hade fått från Mia. Hon hade köpt det lilla paret i New York, tyckte det passade eftersom Anna hade köpt sin klänning vintage där.

Cupcakesbuffén.

Efter all god mat så blev det dans natten lång. Det var ett underbart bröllop och en grymt rolig fest, är så glad att jag fick vara med och dela den här dagen med Anna och Petter, all kärlek till er!!

2 kommentarer:

Rose-Marie sa...

Oh vad fina alla är och vilka fantastiska bakverk du har gjort. Vilken underbar bröllopspresent!

Kramar

Rosie

Anna sa...

massa kärlek till dig Sofia, cupcakes o allt annat som du är så bra på! puss