torsdag 24 september 2009

Sällskap

Jag brukar ha sällskap av min ryska matrioshka mugg med te på tåget till jobbet. Härligt att ha lite sällskap nu när hösten är.


Mitt andra sällskap är en pocket, är lite av en pocketoman. Måste alltid ha en med mig i väskan, man vet aldrig när en "chick lit" behövs.. Här är dagens nya inköp för att klara närmaste 2 veckornas tågfärder..

Ellas nya halsband.. Plus ett bildbevis på att min lilla skorpa kan ha annat än rosa på sig..;)

Mitt lilla biblotek med chick lit..

Skorpan...

2 kommentarer:

Mollysmum sa...

Haha, den där gumman hänger med mig varje morgon oxå!! Ser att Ella måste varit på kurs hos Molly, i smyg, och övat på det här med nappar, Mlly kan även hålla 4 nappar med en hand...nåt att öva på¨??

Rose-Marie sa...

Vad fin temuggen är!

Rosie