fredag 31 juli 2009

First Week

Ella fick en ny baddräkt från farmor och farfar, som ni kanske ser på färgen så gick den så klart hem!!
Ellas behövde någonstans att hänga sina handväskor så jag hittade den här fina lilla ekorrshängaren åt henne.

Jag och Ella hade en hel vecka ensamma tillsammans innan vår gemensamma semester började så självklart hängde vi i Rådsparken en del..

Självklart åktes det en massa rutchkana..

Och tittades på film i det tråkiga vädret, en ny favorit som även jag gillar är nu Drutten och Gena.

Vi tog även en tur till Lekslottet i Tullinge..

Ella gillade det!!

Överallt hon gick fick även jag gå...

Bollhav!!

I två timmar klättrade jag och Ella omkring här inne, gissa om jag var trött...
Efter det åkte jag in och träffade Anna och Anna på lite sushi. Vi hamnade till slut på Morfar Ginko tills det stängde.. Det är alltid lika kul när det en spontan middag blir en helväll, de är oftast de som blir roligast.

Jag och Ella fick besök av fina Tess på lite lunch, det var jättemysigt med lite vuxet sällskap och Ella gillar verkligen när vi får gäster. Ella klappade hennes mage när hon fick reda på att det låg en bebis där. Senare på kvällen frågade Ella Andreas - Ella ingen bebis i magen?? och pekade på sin mage. Världens sötaste skorpa, man undrar verkligen ibland vad som rör sig i hennes lilla huvud.
Ella fick bestämma vad hon ville ha till lunch.

Vi tog en liten båttur.

Och en tur med traktorn för att komma fram till Cissi, Mats, Filip och Elvira för lite fika.

Ella och Filip i en djup diskussion..

En glad Ella fick hjälpa till och mata Elvira.

Jag var inne och träffade Natalie på lite indisk mat, grymt gott.

Innan vi gjorde en skön repris och gick till Morfar Ginko och drack skumpa. Kan verkligen vänja mig vid att vara ledig och hännga med finaste Ella hela dagarna och hitta på en massa skoj på kvällarna. Vill aldrig att mina 4 veckor ska ta slut..

Inga kommentarer: