söndag 11 januari 2009

Stepford Wife..

Idag skulle vi inte bara få lunchgäster utan även middagsgäster så jag fick verkligen vara en riktig housewife. Peter, Johanna o Lydia var våra första gäster, till dem hade jag gjort en rostad rotfruktssoppa med fetaost och valnötter (glömde fota så fick ta tidningens bild..). Den blev riktigt god så den måste jag göra fler gånger. Tycker synd om Andreas som var tvungen att jobba och missade allt det goda..
Ella och Apan hade andra lunchplaner..

Söta Lydia!!
Måste också passa på att säga grattis till Peter och Johanna som hade förlovat sig!!! Är grymt glad för deras skull!!

Till våra middagsgäster Rikard och Emma så lagade jag ingefärskyckling med nudlar och en liten gammal hederlig kladdkaka som efterrätt.

Ella i bumbon som Peter o Johanna lämnade tillbaka, tror hon är lite för stor för den nu...

Rikard o Emma ville också prova Ellas nya leksaker..
Det blev en grymt trevlig söndag, önskar att helgen inte var slut. Imorgon börjar mitt nya liv med att hämta på dagis varje dag, undrar hur det kommer gå.. ser inte fram mot tillbringa 1,5 timme eller mer på att åka kommunalt för att hämta skorpan. Vill ha ett dagis i närheten nu!!
Men det ska bli grymt mysigt att få tillbringa lite mer tid med min lilla skorpa!!

1 kommentar:

Rosie sa...

Stepford wife - det var väl ändå att ta i! De var väl klonade???

Vad snygg du var på festen!

Kramar

Rosie