måndag 19 januari 2009

Ocka och Sandbryggan

I helgen for vi en tur till Norköping, tyvärr så hade jag varit dålig på att tala om för mina kära vänner att jag skulle komma så jag hann inte träffa alla som jag hade önskat. Kanske skulle ha bett Ella om hjälp med att ringa...


Ella ville göra sig fin inför första mötet med Alva!!

Är lite avis på Idas fina näbbstövlar som hon hade när hon var liten, vill ha sådana till Ella!! tror jag får ge mig ut på traderajakt!!


Ella visar Alva leksakerna...
Det var jättemysigt att hänga hemma hos Ida och Mattias o Alva. Vi blev bjudna på massa god mat och fika. Ibland så önskar jag att jag bodde i Peking så jag kunde träffa alla mina underbara vänner mycket mer!! Men tror inte att det kommer bli så... får helt enkelt åka dit oftare istället.
Nästa stopp på äventyret var Jonas land, Sandbryggan. Det var kul att se hur långt han hade kommit med sitt fina hus. Ser fram emot att hälsa på där när det blir klart!! Det kommer att bli sjukt fint med alla stora fönster och utsikten mot vattnet.

Ella provsitter Jonas nya fåtöljer.

Ett argt kakmonster...


Jonas, kanske får vara lite barnvakt snart efter att ha klarat att få på skorpan overallen galant..
Ella blev överlycklig när Markus Krunegård fick pris för årets låt med "Jag är en vampyr" på P3 Guld Galan, hon kanske visste att han är ösgöte precis som hennes mamma...

Inga kommentarer: