söndag 22 november 2009

Från Snowboard till Singstar

Vi åkte en sväng till stadion för att titta på snowboard tävlingen Winter Jam, världscupen i Big Air. Andreas kompis Tor som är tränare åt holländska landslaget hade med några av sina killar i tävlingen men tyvärr räckte de inte enda fram.. Andreas hade blivit uppskriven på VIP listan, med champange..
Det var inte bara jag som gillade VIP.... Gratis snacks och dynor och filtar på läktaren gillade Ella..

Snö i plusgrader, galet även om det var konstsnö, men man blir väldigt sugen på att åka skidor väldigt snart.

Ella och Tor tittar på alla snowboardåkare, hoppas Ella fick lite tips så kanske hon kan lära mig att åka snowboard sen..

Jag åkte vidare till Norrort för lite Singstar hemma hos Jennie med tjejerna från jobbet. Jennie gör inget halvdant så självklart hade hon fyllt hela bordet med snacks.... och..

....hela kylen med dricka för alla smaker...

Let the battle begin..

Dotti bjöd på underbara strawberry daiquiris.. Synd att jag fick åka hem tidigt eftersom jag skulle jobba min första helg på 3 år. Jag hoppas det blir fler gånger, men känner nog att jag måste köpa Singstar för att komma upp i Jennie och Dottis nivå..

Inga kommentarer: